کلاس حل مساله

به کلاس حل مساله خوش آمدید!


آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که در حین درس خواندن در شب امتحان در اثبات رابطه ای ناتوان بوده اید یا در حل مساله و تمرینی به مشکل خورده باشید؟ آیا تا به حال نفهمیدن مطلبی از یک کتاب درسی حسابی ذهنتان را مشغول کرده است و حتما آرزو کرده اید ای کاش همانند فرآیند یادگیری زبان که برای فهم لغات ناآشنا به دیکشنریها و یا نرم افزارهای مربوطه رجوع می کرده اید برای رسیدن به جوابهایتان نیز در کوتاه ترین زمان راه حلی موجود بود.

کانون مجازی فیزیک به منظور کمک به دانشجویان لیسانس و فوق لیسانس برای رفع اشکالات درسی خود، اقدام به راه اندازی قسمتی در سایت کرده است که همگی می توانند پرسش های و مساله های خود را در آن آپلود کنند و در زمان کوتاه پاسخ آنها را در کاملترین و بهترین کیفیت دریافت کنند. بدیهی است که دانشجویان در وهله اول می بایستی خود پاسخ پرسشها و مسائل خود را با رجوع به منابع دیگر و یا بحث و تبادل نظر با هم کلاسی ها و اساتید خود بیابند. و در صورتیکه با کمک از موارد گفته شده به جواب پرسشهای خود نرسیدند و یا کمبود زمان و مشکلات تردد مانع از دسترسی به آن منابع شد می توانند پرسشها و مساله های خود را در سایت کانون آپلود کنند تا توسط تیم تخصصی بررسی شوند و در کوتاه ترین زمان به جواب پرسشهای خود برسید.

گفتنی است در آینده ای نزدیک علاوه بر فیزیک، مابقی رشته های تخصصی هم به این مجموعه اضافه میگردد. می توانید سوالات خود را از تمامی دروس تخصصی لیسانس و فوق لیسانس فیزیک از کانون مجازی فیزیک بپرسید.

سوالات خود را به ایمیل irkanoonir@gmail.com ارسال فرمائید تا در سریعترین زمان ممکن با شما در تماس باشیم

لازم به ذکر است در عنوان پیام حتما کلاس حل مساله را ذکر کنید و همچنین شماره تماس و ایمیل معتبر و قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنید

کانون آموزش مجازی ایران

تقویم

فروردین 1403
ش ی د س چ پ ج
 131415161718
19202122232425
26272829303101
02030405060708
09101112  

ارتباط


اشتراک خبرنامه

*موارد مورد نیاز



تمامی حقوق این سایت  مشمول قانون کپی رایت می باشد و هرگونه سوء استفائه از آن پی گرد قانونی دارد